Kaufland își bate joc. Protecția consumatorului a fost servită astăzi doar în maghiară

Protecția Consumatorului Brașov s-a autosesizat vineri, în urma relatărilor din presă privind incidentul dintr-un supermarket din Odorheiul Secuiesc, și a dispus sancționarea acestui agent economic cu suma de 10.000 de lei, a anunțat Sorin Susanu, comisar-şef CRPC Braşov, într-o intervenție telefonică la Antena 3, astăzi 1 septembrie.

”Din păcate, lucrurile așa stau. Am dispus o verificare la acel agent economic dar și în judeţele Harghita, Covasna şi Mureş. Spre surprinderea noastră, comisarii au constatat azi că persoana care deservea acel grill nu stăpânea limba română și nu se putea exprima corespunzător, fluent”, a declarat  Sorin Susanu, la Antena 3.

De asemenea, acesta a precizat că agentul economic cu pricina a mai fost sancționat, în 2015, pentru o problemă similară, cu suma de 5.000 de lei. De această dată s-a aplicat o sancțiune de 10.000 de lei.

Comisarul-şef CRPC Braşov a mai declarat că directorul respectivei reprezentanțe a Kaufland i-a transmis că nu poate impune angajaților să știe limba română deoarece acest lucru ar fi o discriminare.




Vă reamintim că în mediul online a apărut joi o înregistrare din care reiese că un bărbat care dorea să cumpere mici de la un supermarket din Odorheiu Secuiesc nu a fost servit de vânzătoare pentru că ar fi fost român şi nu vorbea limba maghiară. Tot din videoclip reiese că tatăl angajatei i-a recomandat clientului să înveţe limba maghiară. 

Related Articles

Stay Connected

0FansLike
3,500FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Ultimele Stiri